Софіївській ОТГ потрібен БРЕНД – оголошено конкурс!
Виконавчий комітет Софіївської селищної ради оголошує про початок відкритого творчого конкурсу на визначення концептуальної ідеї бренду Софіївської об’єднаної територіальної громади та її логотипу
Створення та визначення концептуальної ідеї та логотипу Софіївської об’єднаної територіальної громади, які будуть спрямовані на формування корпоративної культури громади, просування позитивного іміджу Софіївської ОТГ в Україні та за кордоном, та використовуватимуться в інформаційно-рекламних заходах, спрямованих на промоцію культурного, економічного, наукового та соціального потенціалу громади. Сприяння забезпеченню права мешканців громади у поширенні позитивних знань про громаду, її історико-культурну спадщину та економіко- інвестиційний потенціал в Україні та світі, шляхом визначення кращої концептуальної ідеї бренду та логотипу громади.
Умови проведення конкурсу:
- У Конкурсі можуть брати участь як фізичні, так і юридичні особи.
- Участь у Конкурсі безкоштовна.
- Всі учасник мають можливість ознайомитись зі Стратегією розвитку Софіївської ОТГ, SWOT- аналізом
- Конкурсні роботи з позначкою «Конкурс на визначення концептуальної ідеї та логотипу Софіївської об’єднаної територіальної громади» надсилаються або подаються на розгляд:
- На І-му етапі: в електронному вигляді на пошту sofinvst@gmail.com;
- На ІІ-му та ІІІ-му етапах: в електронному вигляді на пошту sofinvst@gmail.com та на CD/DVD носіях за адресою: 53100, Україна, смт Софіївка, вул. Шкільна, 19 Софіївського району Дніпропетровської області.
- Кожен учасник може подати необмежену кількість робіт.
Конкурс проводиться у ІІІ етапи:
- І етап – відбірковий (01.11.19– 15.11.19 до 16.00) – прийом заявок та концептуальних пропозицій.
- ІІ етап - пів-фінал (18.11.19–29.11.19) – відбір оргкомітетом в рамках відкритої бренд-сесії, трьох основних концептуальних ідей (з логотипом включно); 02.12 – 06.12 – доопрацювання фінальних робіт згідно із наданими рекомендаціями від оргкомітету конкурсу;
- ІІІ етап – фінал (09.12.19–15.12.19) – оприлюднення конкурсних робіт трьох фіналістів та онлайн-голосування за найкращу концептуальну пропозицію та логотип протягом 7 днів.